Головна Статті

Статті

  • Нова колекція одягу у стилі мілітарі від Zara побачила світ

    Як і обіцяли, 15 листопада була представлена нова колекція одягу від Zara, яка виконана у стилі мілітарі. Зазначимо, що раніше не було відомо, який саме одяг побачить світ, але тепер таємниця відкрита. Цю колекцію вже назвали одну з найкрутіших, яка зможе спокусити будь-яку людину.

    “Zara Srpls”, а саме таку назву отримала нова колекція, принесла у буденне життя військову естетику. Також у новій колекції було доведено як можна поєднувати речі з різних стилів у невимушеному вигляді. Також увага концентрується на тому, що хакі та уніформа зараз є таким собі полотном для розповсюдження індивідуального стилю. “Zara Srpls” зібрала у собі усі класичні архетипи військової уніформи та модернізувала їх у собі за рахунок нового дизайну, узорів та матеріалів, що призвело до еволюції стилю.

    Поки що невідомо, коли одяг із представленної колекції можна побачити у магазинах, але ретейлери запевняють, що це станеться дуже скоро.

    Це пальто, наприклад, буде коштувати 249 доларів, як і жакет, що представлен знизу.

    Усього презентували 29 одиниць одягу нової колекції.

  • Zara запускає нову колекцію одягу у стилі мілітарі

    Відома у всьому світі компанія Zara вирішила запустити лінійку одягу для молодих жінок та чоловіків у стилі мілітарі. Ця колекція отримала назву Zara SRPLS (невідомо, як саме ця абревіатура розшифровується). Зазначається, що бренд забажав дослідити одяг у стилі мілітарі та показати, як молоді люди сьогодні можуть зробити гардероб з такого одягу базовим.

    У новій зимовій колекції переважають об’ємні та довгі пальта, парки, також чоботи на товстій підошві і тому подібне. Одяг (як і взуття) виконан у суворій кольоровій палітрі (від чорного до хакі), а також цій колекції притаманні принти, які допоможуть “замаскуватися у будь-якій місцевості”.

    Офіційний запуск колекції призначений на цей четвер – 15 листопада. Більше новин стосовно колекції немає, адже важливим елементом для будь-якої компанії є таємниця, яку добре підтримають у Zara.

  • Історія створення військової уніформи

    Під військовою формою одягу розуміють одяг військовослужбовців, який встановлений спеціальними нормативними актами ; її носіння обов’язкове для військовослужбовців Збройних сил та тих формувань, де це передбачено правилами.

    Зауважимо, що згідно з Гаагськими конвенціями (у 1899 та 1907 роках були затвердженні правила про закони та звичаї під час війни) під час бойових дій або збройних конфліктів носіння уніформи є необхідною умовою, тому що військові тоді мають особливі права. Крім цього, кожна уніформа обов’язково повинна мати особливі відзнаки, за якими можна визначити до якою зі сторін належить цей військовий. Також цікаво те, що якщо проти влади бастують місцеві жителі, то їхній одяг може і не бути військовим, але ознаки (шеврони, пов’язки, наприклад) повинні бути присутні, причому важливим є той аспект, щоб цю ознаку можна було побачити на відстані вистрілу.

    Взагалі, завжди військова уніформа була дещо схожа на той одяг, що носять цивільні у той час. Не будемо поглиблюватися у Антічність та Середні віки. Уніформа з’явилась лише після 1648 року (в період с 1618-1648 року йшла Тридцятилітня війна). Тоді декілька країн вирішили створити постійну армію, яка мала б носити однаковий одяг та особливі ознаки. Причому, ідея створення та впровадження такого одягу не належить якійсь одній країні. Але найкрасивіша уніформа була лише у Франції та тих країнах, які знаходились під її керуванням. Менш роскішною одяг був у прусів та шведів. Спочатку одяг був дуже дорогий, але після Французської революції форму зробили дешевшою.

    Лише у ХІХ столітті виникла ідея одягати армію (у більшій мері лише піхоту) в однакову форму. Колір форми був завжди яскравий (Росія і Швеція – темно-зелений, Прусія та германські країни – синій, Австрія – білий, Франція та Італія – синій, тощо). Час йшов – зброя змінювалась. Потрібним стало, щоб армія могла співпадати за коліром з ландшафтом. Саме у період з 1899-1902 британська армія отримала захисній колір (хакі) уніформи: до цього часу жодна з армій не використовувала цей колір, тому Британію можна вважати країною, що перша впровадила хакі в армійський одяг.

    Найбільш уживанішим коліром для армій для однотонного камуфляжа й досі є хакі. Але ніколи так військова уніформа не відрізнялась від цивільної, як зараз.

     

  • Наручні годинники з’явились завдяки військовим

    Дехто з вас точно замислювався над тим, яким чином виникли наручні годинники. Хто був той сміливець, що вирішив зробити годинник, який можна було б носити прямо на руці? Достовірно досі невідомо, хто дійшов до такої думки, але історія каже про те, що цією людиною був військовий.

    Вважається, що десь у 1800-х роках німецький офіцер взяв свій маленький кишеньковий годинник та одягувнув його на руку, прив’язавши його на зап’ясті шматком шкіри. Офіцер зрозумів, що такий годинник дає можливість використовувати обидві руки, не обмежуючи мобільність. Girard-Perregaux вважається першим з виробників годинників, який почав масово випускати наручні годинники для офіцерів німецького флота.

    Звісно, що тоді вони мали дещо інший вигляд. Циферблат був округлий зі склянним корпусом, котрий мав квадратні металеві захисні решітки. Перша та Друга Світові війни прискорили процес модернізації наручних годинників. Широкий вібір годинників був розроблений для використовування у дайвінгу та авіації. Наступні компанії виготовляли наручні годинники у часи Першої Світової війни – Rolex, Doxa, Fortis, Gruen, Zenith и Elgin.

    Під час Другої Світової війни годинники вже мали більш спортивний вигляд, а деякі моделі навіть були з цифрами, що світяться у темряві.

    У 1923 році бренд Omega розробив годинник, який мав регулятор хвилинної стрілки . Це дозволило годиннику отримати функцію зворотного ходу, а саме ця функція стала популярною серед авіаторів. У 1930 році IWC зробили перші наручні годинники з антимагнітним механізмом, який також був розроблений спеціально для авіаторів.

    Наручні годинники почали й надалі модернізувати, але для військових завжди поставляли найбільш якісні речі, які згодом стали доступні і для широких мас.

  • В США можуть повернути військову форму часів Другої світової

    У Сполученних Штатах Америки думають про те, щоб військовим повернути уніформу, яка була за часів Другої Світової війни. Мова йде про те, щоб колір форми змінився з синього на зелений (з ніжно-рожевими брюками та спідницями). Однак, не всі американці вважають цю ідею влучною.

    На минулому тижні серед жителів Штатів проводилося опитування, у якому прийняли участь 32 тисячі американців. 78% були зовсім не проти того, щоб колір форми змінився, як і фасон, але 28% сказали про те, щоб їм більш до вподоби синій колір військової уніформи, ніж зелений.

    Зауважимо, що у кінці вересня майор американської армії Ден Дейлі передав в генеральний штаб армії проект зміни форми та фінансовий план. Важливим аспектом, що був прописаний у плані, був той факт, що зміна форми ніяк не відобразиться на платниках податків, які вважають, що це буде проводитись за їхні кошти.

    Деякі американці скептично поставилися до цього проекту. Вони наголосили, що, наприклад, змінювати форму можна кожні 50 років, що є нормою, але не змінювати її майже кожні декілька років – це вже смішно. Починаючи з 2010 року в армії США змінився дизайн камуфляжа, а потім був представлен перехід від зеленої форми до синьої.

    • Досить витрачати кошти на ці зміни! Будь-ласка! Ми не знаходимося у стані війни, а тому нам не потрібна нова форма (та її колір). Досить витрачати кошти та енергію, та створювати рішення для проблем, котрих навіть не існує!!! (колишній військовий Джеймс Фітцджеральд).

    Питання стосовно того, як отримають нову форму військові назараз вирішується – важливо, щоб це не відобразилося на фінансовому положенню армійців. Але американці все ще не можуть прийти до того, чи варто змінювати колір та фасон форми, чи ні, хоча, здається, питання на вишому рівні вже вирішено.

  • В Америці вояки, приходячи з війни, отримують безкоштовні гамбургери

    В Америці існує така традиція в армії – давати безкоштовні гамбургери військовим, котрі тільки-но прийшли з війни. Ця традиція існує з 2004 року, коли американці почали повертатися на батьківщину з війни в Іраку. Відтоді волонтери розпочали безкоштовно годувати захисників смачною їжею, але ніхто не бажав, щоб про це дізнавались ЗМІ та розповідали усьому світові.

    Том Родер (журналіст з штату Колорадо) написав, що у, наприклад, Форт-Карсоні (військова база у Колорадо) дійсно існує такий звичай, стосовно якого ведеться мова. Там заборонили місцевим ЗМІ писати/розповідати про цю традицію. Зазначимо, що місцеві волонтери (добровольці) почали зустрічати військових поруч з військовим терміналом у Колорадо-Спрингс, видаючи їм безкоштовні гамбургери. У військовій базі вважають, що освітлення у ЗМІ цього ритуалу може порушувати федеральні правила (мова йде про можливу підтримку бізнесом уряду).

    Взагалі, у Форт-Карсоні завжди раді спілкуванню зі ЗМІ, але ситуація з гамбургерами проходить без їхньої участі. Наприклад, у минулий четвер десь близько п’ятидесяти солдат повернулись з Афганістану у рамках ротації, та тоді ЗМІ було заборонено освітлювати цю подію.

    Також із плюсів можна назвати той факт, що у Форт-Карсоні на минулому тижні почала працювати нова програма, за якою військових вчать іншим спеціальностям (наприклад, бути будівельниками). Завдяки цьому військові, які нічого не вміють окрім того, як захищати батьківщину, тримаючи у руках зброю, матимуть можливість отримати нові знання. Також по закінченню навчання військові отримають сертифікат, де буде прописано, що ця людина має законну можливість працювати у цій сфері, тому що має потрібні навички та знання. Військові отримають робоче місце у, наприклад, будівельних компаніях, де будуть далі працювати.

    Це дуже добре як для військових, так і для Пентагону, котрий витрачає більш ніж мільйон долларів для колишніх військових, які отримують фінансову допомогу через безробіття.

  • Нова українська форма військових має історичні витоки

    Після того, як у нашій державі почалася війна, було вирішено терміново змінити і уніформу українських військових, щоб вона відрізнялася від форми росіян. Зазначимо, що раніше форма українських військовослужбовців мала виражені ознаки уніформи військових Радянського Союзу (а нащадком РС є Російська Федерація), куда раніше входила наша країна. З приходом війни було вирішено остаточно розірвати будь-які схожесті між обмундируванням наших військових та “сусідей”, напавших на нашу країну.

    Ще у 2014 році почали розробляти нову уніформу. Було вирішено ліквідувати радянські зірки та додати символіку України. Над формою працювала велика група спеціалістів, до якої входили і історики та спеціалісти з військової емблиматики. Під час плідної праці було вирішено, щоб нова форма мала історичні витоки (була тісно пов’язана з історією армії – часів Київської Русі, козацьких військ, ВС УНР та ЗУНР, УПА). Також важливим було і те, щоб форма відповідала світовим стандартам.

    У липні 2016 року президент України своїм підписом затвердив новий вигляд форми для військових. У Мінобороні тоді ж розповіли, що на формування форми великий вплив мали стандарти НАТО. Взагалі, колір форми не змінився (зберігся такий, який був раніше), а ось розпізнавальні знаки замінили. Зазначимо, що форма Сухопутних військ має захисно-зелений колір, Повітряних військ – сіро-синій, Сил спецоперацій – сіро-сталевий.

    Також відміністтю є той факт, що усі нашивки кріпляться на ліпучки (раніше вони пришивалися за часів СРСР). На беретах можна тепер побачити булави, стріли, мечі, тощо (відсилки до давньої української військової традиції). На зміну п’ятикутним зіркам прийшла ромбовидна зірка.

    Тоді казали, що перехід до нової форми забере десь два роки. До кінця цього року військові вже повинні змініти свій вигляд, однак до початку 2019 року ще можна застосовувати уніформу старого зразка (повсякденна та парадна).

    Нова форма сподобалась і західним партнерам. Наприклад, впливова американська газета The Washington Post посвятила їй цілу статтю. Було підкреслено, що новий вигляд українських військових ламає зв’язок з радянським минулим.

  • Секрет популярності одягу у стилі мілітарі

    Вважається, що стиль мілітарі спеціально був впровадженний у мирне життя, щоб військова форма не виглядала так смертоносно, адже війна прямо асоціюється зі смертю людей та розрухою. Звісно, стиль мілітарі ставав більш популярним після війн.

    Після закінчення Першої Світової війни (1914-1918) Габріель Шанель, яка більш відома у світі як Коко Шанель, коли ще була початковою зіркою французької моди почала вдягати жінок у матроські костюми та френчі. Після того, як завершилася Друга Світова війна (1939-1945) модними стали брюки-галіфе, бушлати та так звані авіаторськи куртки. Війна у В’єтнамі (1955-1975) завершила початок провадження військової форми у буденне життя, принісши у моду камуфляжні брюки, рубашки з погонами та шевронами, а також з накладними  кишенями, та берці (високі армійські черевики на шнурках).

    Звісно, що на моду дуже великий влив мали і війни, які завершилися багато років тому (а подекуди і сторіч).

    Взагалі, дуже багато речей, які насьогодні вважаються більш зручними та практичними у використанні (мова йде, звісно, про одяг) прийшли у світ моди з військової уніформи. Як самий яскравий приклад – Hugo Boss. Це німецька компанія, що працює у фешн-індустрії. Назараз вона вважається сучасним лідером у цій сфері. Чому ми згадали цю компанію? Відповідь дуже проста – саме Hugo Boss причетна до створення форми для Вермахту, але цю сторінку своєї історії компанія не полюбляє згадувати. Та факт залишається фактом.

    Головне у військовій формі те, що вона дуже зручна, комфортна, не обмежує рухів. Вона дає повну фізичну свободу, що дуже цінують люди.

    Підкреслемо, що мода на мілітарі прийшла у світ дуже давно. Навіть у 2018 році вважється модним одягти на себе щось, що має армійський колір  чи принт (хакі, койот, тощо), звісно за умови, що воно буде стильно виглядати та підкреслювати кращі сторони.

    Тобто, секрет популярности мілітарі у мирному житті прост – зручність одягу, комфорт, натуральні тканини. І це, звісно, найголовніше, але не все.

  • Тепла куртка і штани “Бомбер”

    Надзвичайно тепла куртка і штани “Бомбер”

    Склад : болонья, шерстепон, бавовна.

    Колір : хакі, чорний, зелений, камуфляж (Атакс).

    Особливості: одягається під форму і може використовуватися як окремий вироб.

    А ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ… 

    Шерстепон – унікальний утеплювач, який поєднує у собі гарні якості волокон різного походження, нівелюючи їх недоліки.

    Переваги:

    • Екологічність. Цей матеріал є екологічним, оскільки не містить токсичних речовин;
    • Гіпоалергенність. Натуральна вовна аллергенна за рахунок присутності в ній ланоліну – тваринного жиру. У шерстепоні ж відсоток вмісту ланоліну доволі низький, так як у процесі виробництва сировина піддається ретельному очищенню;
    • Гігроскопічність – він здатнен вбирати і виводити вологу;
    • Добра теплопровідність. Матеріал дуже теплий за рахунок того, що волокна і вовна заповненні повітрям, а це забезпечує здатність утримувати тепло;
    • Зносостійкість. Полотно не звалюється і при дотриманні правил догляду зберігає свої властивості та форму довгий час;
    • А також – легкість, еластичність, м’якість та пластичність.

    Завдяки цим якостям шерстепон чудово драпірується, а отже ідеально підходить для утеплення верхнього одягу.